perjantai 20. heinäkuuta 2012

Animecon jännää

Elikkäs olin Animeconissa Kuopiossa. 13 päivä mentiin ja itse con oli 14-15 päivä Musiikkikeskuksella. ^^ Ihan kivaa oli ja tuli sitten tutustuttua uusiin ihmisiin.

Elikkäs perjantaina oli junamatka, kivat 4 ja puol tuntia junassa XD Pelattiin korttia ja muuten vain randomisti sähellettiin ja juteltiin kaikkea. Sitten oli Kuopio, jossa piti suunnistaa lattiamajoitukseen. Oikeastaan löydettin sinne melko hyvin, ei eksytty matkalla. Satoi kyllä koko ajan, joten se oli kurjaa. No vietiin kamat saliin ja lähdettiin Heseen syömään. Sitten loppuillasta lyöttäydyttiin Aaron seuraan ja tuli tutustuttua Harrin kanssa, jäätiin säätämään ja juttelemaan ja pyörähti siinä muitakin ihmisiä.
Napattiin lopuksi Aaro meidän viereen nukkumaan saliin XD Yö oli JÄÄTÄVÄ. Nukuin ehkä reilut 2 tuntia jos sitäkään, koska palelin niin paljon. Ei auttanut vaikka kuinka kääriydyin peittoon ja menin kippuralle ja hain vielä paksun hupparinkin mukaan u_u.
Tässä on palasia perjantailta. Itse olen tuo sinitukkainen kuten varmaan tiedätte XD:



 Noh, sitten heräilin siinä joskus seitsämältä niiden parin tunnin yöunien voimalla odottamaan että kello tulee 8 ja saa lähteä herättelemään porukkaa.
Kävin kylmässä suihkussa ja meikkasin ja vermeet päälle ja Aaron johdolla kohti conaluetta. Jonne sitten olikin helpompi mennä kuin olin luullut.
Paikanpäällä sitten törmättiin Maruun ja adoptoitiin se meidän porukkaamme. Oli kiva tutustua ja oli hauskaa. No hiukka myöhemmin sit Minny myöskin liittyi meidän seuraamme ja sen porukan voimin siellä hengailimme ja pidimme hauskaa. Ostin Marulle pridelipun sen puolesta kun se yaoi myyjä on HELEVETIN pelottava, ja sitten mun Pikachusta tuli PridePikachu XD.
Menin myös moikkaamaan Nicolia. Oli kiva jutella pitkästä aikaa ja päästä halimaan ja sain Nicolilta keksä ;___; ♥ Meh likes. Hurdurdur.
Sain myös Vesalta sen sinisen tutin jonka hän oli lupautunut mulle ostamaan. Awws.
No, kun con oli päättynyt niin lähdimme iltabileisiin ja siellä sitten hengailtiin kunnes piti lähteä takaisin nukkumaan. Ja ei ollut ihan tanssittavaa musaa siellä niin hiukan vaan heiluimme tahdissa. Majoituksessa Aaro ei tullut enää meidän kanssa nukkumaan, mutta Harrin me saimme sinne houkuteltua hohoho. No sitten minä ja Alisa nukuimme minun patjallani vierekkäin ja käärimme mun viltin jalkojen päälle jottei olisi kylmä. Tuli nukuttua kyllä paljon paremmin ♥
Lauantain kuvat, minä Pokemonista Mistynä:



Ah, sitten sunnuntai, vika päivä. Läksittiin kohti conia ja siellä sitten taas Maru liittäytyi porukkaan mukaan. Sain yhden kohtauksen kun oli huono olo ja muutenkin paha mieli vähän siinä kohtaa, niin piti mennä ulos rauhoittumaan. Siellä sitten sain rauhoittua rauhassa vähän aikaa, mutta mua häirittiin kun yhdestä ihmisestä tultiin ottamaan kuvaa kun mä itkin siellä taustalla.. siirryin vähän vikkelään pois XD
Mutta joo, Minny löytyi siinä matkalla ja rauhoitteli mut sitten loppuun että itku loppui. Siitä poimin sitten sen mukaan ja hengailtiin taas kunnes piti lähteä viemään Maru asemalle kun pienen bussi lähti. Ei meinattu oikein löytää ja stuff, mutta onneks sit löydettiin viimeminuuteilla bussi.
Ostimme samalla omat liput junaan, eka jolla piti mennä oli täynnä joten sinne emme saaneet lippuja mutta ostimme ne sitten seitsemän junaan.^^
Siinä meni loppupäivä hengaillessa ja nähden kaikkia kavereita, olin taas vähän aikaa Nicolin kanssa ♥ ja sain Pertalta paljon halirutistuksia ♥ ja sovittiin että ostan häneltä yhden hienon takin.
Loppuconin sitten Vesa viihdytti meitä, juteltiin kaikkea ja meidät kutsuttiin Vesaconiin >D Haha aws. No sinne siis.
Sitten vain juna-asemalle subin kautta, ja matka kotiin. Hyvin meni ja oikeestaan me vain juttelimme koko matkan aika tiiviisti, vaikka ensin luulimme että vain kuunnellaan väsyneenä musiikkia.
Oli taas ihana con. Tosin ihmiset joita olisin halunnut nähdä vielä jäi uupumaan ;___; Naomi ♥ Ja Ninni ;__;
Mutta kiitos kaikille ihanille pörriäisille! ♥
 
Tähän loppuun taas sitten sunnuntain kuvat, minä Ritsuka kissapoikana:

 





Kukas sokea myyrä se siinä syö sämpylää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti